eVivlio, λήψη στο App Store/ Google Play, Μύθοι Αισώπου, Αναπαραγωγή, Περιεχόμενα
Παιδαγωγική αξιοποίηση του μύθου "Τα βατράχια που ζητούσαν βασιλιά"
Ακρόαση
Συζήτηση του μύθου στην ολομέλεια της τάξης
- για ποιο λόγο τα
βατράχια έστειλαν αγγελιοφόρο στο Δία;
- τι είδους προβλήματα αντιμετώπιζαν στην καθημερινή τους ζωή;
- αντί να απευθυνθούν στο Δία, θα μπορούσαν να κάνουν κάτι διαφορετικό; (Δηλαδή, αυτός/ή που διευθετεί θέματα της ομάδας είναι προτιμότερο να επιβάλλεται από κάποιον άλλο ή να είναι μέλος της και να επιλέγεται από τους ίδιους)
- ακούμε προσεκτικά και καταγράφουμε τις ιδέες των παιδιών όλων των παιδιών
-ποια χαρακτηριστικά χρειάζεται να έχει το ζώο (στην
περίπτωση του μύθου) που θα διευθετεί τα προβλήματα και θα συντονίζει την ομάδα
- τελικά, τα βατράχια χρειάζονταν βασιλιά ή κάποιο συντονιστή
για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούσαν την ομαλή λειτουργία της ομάδας;
- μεταφορά των συμπερασμάτων από την επεξεργασία του μύθου
στο σήμερα και τη λειτουργία της τάξης του νηπιαγωγείου
- στην τάξη μας, χρειαζόμαστε κάποιον συντονιστή και πότε;
- με ποιες διαδικασίες μπορεί να γίνει η επιλογή του
συντονιστή της ομάδας
- κανόνες, αρχές και αξίες που χρειάζεται να διέπουν τη
λειτουργία της ομάδας για να λειτουργεί αποτελεσματικά
- σε χαρτί Α4 ζωγραφίζουν την πρόταση που τους άρεσε
περισσότερο
- χωρίζονται σε ομάδες, ανάλογα με τις προαναφερόμενες προτάσεις και τις δραματοποιούν
- παίζουν κουκλοθέατρο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου